26 Ağustos 2010 Perşembe

Kimi sevsem

Kimi sevsem, onun hep uzakta bir sevdiği vardı,
unutamadığı ilk aşkı ya da onu terk edip giden sevgilisi...
Kimi derinden sevsem, o bir başkasını derinden hatırlardı.
Öylesine çok sevdim ki onları,
başkalarına duydukları sevgiyi anlatmalarını,
sessizce, içim acıyla kanayarak dinledim.
Beni yitirmekten hiç korkmadılar;
...çünkü onlara göre fazla iyiydim;
bu yüzden ilk anda vazgeçilebilirdi benden.
Beni terk edenlerden tek isteğim olurdu.
"Ne olur, bir daha beni aramayın
Çünkü ben kolay unutamıyorum.
Çünkü ben size duyduğum o akıl dışı aşk yüzünden
keder bahçemi dağıtıyorum.
Çocukluğumun o güzel bahçesini.
" Böyle derdim onlara ama yine de ararlardı beni...
Soluksuz ve umutsuz kaldıkları bir gece
mutlaka akıllarına ben gelirdim...
O, yedek sevgili..
Cezmi ERSÖZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder