28 Nisan 2011 Perşembe

Hayatı ıskalama lüksün yok senin


Bir aşk için yapabileceğin her şeyi yaptığına inanıyorsan ve buna rağmen hala yalnızsan için rahat olsun. Giden zaten gitmeyi kafasına koymuştur ve yaptıkların onun dudağında hafif bir gülümseme yaratmaktan başka hiçbir işe yaramayacaktır. Sen kendini paralarken o her zaman bahaneler bulmaya hazırdır. Hani ağzınla kuş tutsan,"Bu kuşun kanadı neden beyaz değil?" diye bir soruyla bile karşılaşabilirsin.

İki ucu keskin bıçaktır bu işin.Yaptıklarınla değil yapmadıklarınla yargılanırsın her zaman. Bu mahkemede hafifletici sebepler yoktur. İyi halin cezanda indirim sağlamaz. Sen,"Ama senin için şunu yaptım" derken o,"Şunu yapmadın" diye cevap verecektir. Ve ne söylesen karşılığında mutlaka hiç getirmediğin bir iddayla karşılaşacaksındır.

Üzülme,sen aşkı yaşaması gerektiği gibi yaşadın. Özledin,içtin,ağladın,güldün,şarkılar söyledin,düşündün,şiirler yazdın. "Peki o ne yaptı?" deme. Herkes kendinden sorumludur aşkta. Sen aşkını doya doya yaşarken o kendine engeller koyuyorsa bu onun sorunu. Bir insan eksik yaşıyorsa ve bu eksikliği bildiği halde tamamlamak için uğraşmıyorsa sen ne yapabilirsin ki onun için? Senin hayatı ıskalama lüksün yok. Onun varsa bırak o lüksü sonuna kadar yaşasın .

Her zamanki gibi yaşayacaksın sen."Acılara tutunarak" yaşamayı öğreneli çok oldu. Hem ne olmuş yani,yalnızlık o kadar da kötü bir şey değil. Sen mutluluğu hiçbir zaman bir tek kişiye bağlamadın ki... Epeydir eline almadığın kitaplar seni bekliyor. Kitap okurkende mutlu oluyorsun unuttun mu? Kentin hiç girmediğin sokaklarında gezip yeni yaşamlara tanık olmak da keyif verecek sana. Yine içeceksin rakını balığın yanında. Üstelik dilediğin kadar sarhoş olma özgürlüğü de cabası....

Sen yüreğinin sesini dinleyenlerdensin ve biliyorsun ki asıl olan YÜREKTİR. Yürek sesini bilmeyenler,ya da bilip de duymayanlar acıtsa da içini unutma;yaşadığın sürece o yürek var olacak seninle birlikte. Sen yeter ki koru yüreğini ve yüreğinde taşıdığın sevda duygusunu. Elbet bitecek güneşe hasret günler.Ve o zaman kutuplarda yetişen cılız ve minik bitkiler değil,güneşin çiçekleri dolduracak yüreğini...

27 Nisan 2011 Çarşamba

Fenerbahçe kızları


Onlarda bilirdi
discolarda makyaj yapıp takılmayı,
yaşasın
takımına sahip çıkan Fenerbahçe kızları.
:))

Sebep


birgün ölmeye meyillenirsen
beni ara,
sana yaşamak için bir sebep söyleyeceğim..

başka


Aslında aramızda çok fazla fark yok...
Sadece sen başka şehrin ŞİİRİSİN,
bense bu şehrin ŞAİRİ...

Yarım yamalak


Gecenin yarısı;
bir kitabın orta yerinden başlamak gibiydi
seninle birlikte olmak..
Başını anlamadan sona yaklaşmak.
Sonunu okuyamadan uyuyakalmak..
Ve uyandığında kaldığın sayfayı karıştırmak....
İşte böyle birşeydi seni yaşamak...
Yarım yamalak...!!!

26 Nisan 2011 Salı

Bilinmeyen


Sen, bir matematik eşitsizliğinde bilinmeyensin.
Anlaşıldı; ‘yalnız bırakarak çözeceğim seni.

katil


Zaman çok değişti..
Artık katiller öldürmeden önce
kendine iyi bak diyorlar.

?



Doğrularımı Götürmeye Yetecek Kadar
Yanlış Yapmadım Bu Hayatta...
Çok Sıkıştığım Yerde Boş Bıraktım Hep Soruları ...

Şimdi Bıraktığım Boşlukların Birindeyim Belki de...
Kimsenin Doğrusunu Götürmedim Ben
Kimsenin yanlışı olmadım!

Yetmez mi
?

geçtik


aşkı geçtik, gözlerini açabilirsin..

22 Nisan 2011 Cuma

ÇUBUKLU


Altın sarısı bir güneşin
lacivert okyanuslarına gömün bizi..

Bırakın üzerimizde ÇUBUKLU forması,
yüreğimizde sevdası kalsın.

yazık


Ben senden once de vardım ,
Ama;
Sen yoktun !

Sen benden öncede vardın ,
Ama;
...Ben yoktum !

Sonra BİZ vardık,
Hiç kimse yoktu !

Şimdi hiçkimse biz !
Yüreklerde silinmez bir iz,
Ne yazık;
Bitmişiz, bitirmişiz, bitirilmişiz !

yalnız


Eğer hala yalnızsanız,
Allah sizi birilerinden koruyor demektir.

19 Nisan 2011 Salı

son


mutlu son diye bir şey yoktur..
bir şeyde son varsa mutluluk yoktur !

nokta


Kendini nokta kadar değersiz hissettiğinde
dönüp arkana bak;
belki önemli bir cümlenin sonundasındır.

13 Nisan 2011 Çarşamba

Satranç


Satranç hayat gibidir...
Her parçanın kendi işlevi vardır.
Bazıları zayıftır, bazıları ise güçlü.
Bazıları oyunun başında işine yarar,
bazılarıysa sonunda ama kazanmak için hepsini kullanmak zorundasın.
Aynen hayatta olduğu gibi, satrançta da skor tutulmaz.
On parçanı kaybedip yine de kazanabilirsin oyunu.

düş-eş


attığım bütün zarlarda kaybettim..
hani sen benim "düş-eşim''din...